пʼятницю, 23 серпня 2019 р.

«Найважливіші слова в своєму житті ми вимовляємо мовчки»

24 серпня Пауло Коельйо виповнюється 72 роки.

У творах письменника духовність, бажання до досягнення Вищої Сили переплітаються з любов’ю до людей, з простими земними радощами і насолодою від самого життя. Тонко описуючи емоційний стан своїх героїв, Пауло Коельйо передає неймовірну насолоду від духовних досягнень.
       Моє знайомство з його творчістю розпочалося з «Алхіміка». Ця книга, що стала бестселером у багатьох країнах, переведена на 67 мов і занесена в Книгу рекордів Гіннеса як найбільш продавана книга в Бразилії не справила на мене враження. 
Пробачте, але, чесно кажучи, у захваті я не перебувала. Як для мене (на той час) нічого нового та дивного не було відкрито. І я не розуміла, чому так багато уваги приділяють  саме цьому роману. Адже існують і інші:  «Біля ріки Ріо-П’єдра сіла я й заплакала», «П’ята гора», «Вероніка вирішує померти», «11 хвилин», «Диявол і сеньйорита Прим», «Книга Воїна Світла» та ще декілька. Найбільш мені сподобалася трилогія. 
Не помилюся, якщо скажу, що Пауло Коельйо – це приклад гармонічної особистості сучасного письменника, творчість якого має широку аудиторію читачів у всьому світі. Його книжки розібрані по цитатах: «Якщо ви думаєте, що пригоди небезпечні, спробуйте рутину – це смертельно», «Ми занадто легко відмовляємося від своїх мрій, хоча Всесвіт завжди готов допомогти нам їх здійснити», «Ми завжди знаємо, який шлях є найкращим, але слідуємо за найбільш звичним», «Ніщо в цьому світі не відбувається випадково», «Кожен хоче жити на вершині гори, але все щастя, весь розвиток відбувається, поки ти туди підіймаєшся», «Самий темний час – перед світанком» та одна з моїх улюблених  -- «Дитина може навчити дорослого трьом речам: радіти без всякої причини, завжди знаходити собі заняття і наполягати на своєму».


У фонді абонементу навчальної та художньої літератури НБ МДУ ви знайдете ці та інші твори письменника. Приходьте та читайте! Щось і я скучила за автором «філософських думок, що допомагають нам відкрити воїна світла в самих собі»




Немає коментарів:

Дописати коментар