четвер, 29 квітня 2021 р.

Що являє собою книга (на думку студентства)

Для когось книга – це красива та яскрава палітурка, для когось – це просто текст з малюнками чи без них. Один звертає увагу на назву, інший на автора, що написав цю книгу, ну а хтось взяв її в бібліотеці лише тому, що потрібно прочитати на наступне заняття. Для багатьох людей книга має велику художню і духовну цінність, нехай навіть вона буде з потертою обкладинкою, але ж головне завжди в середині, головне її зміст.

Зараз рідко можна зустріти людину, яка читає все життя і її захоплює вся література в цілому, але є люди, які просто надають перевагу певній тематиці, люблять читати творчість певних авторів.


В наш час добре розвинуті комп´ютерні технології. Електронні книги нині можна придбати в будь-якому магазині електроніки. Бібліотеки зараз мають в наявності комп´ютерну техніку та доступ до мережі Інтернет.  Вчені та технологи чимало зусиль докладають, для того щоб зацікавити в читанні книг дітей та сучасну молодь. Але все ж таки нині молодь мало читає, якщо навіть порівнювати з попереднім поколінням школярів і студентів.
Центр розвитку (м. Київ) вирішили поцікавитися в студентів різних навчальних закладів, що для них являє собою книга, як підходять до вибору тієї чи іншої книги і як часто вони читають.

«Вибір автора, жанру й самої книги залежить і від мого настрою: якщо я сумую, то й обираю відповідні книги, але якщо я весела й життєрадісна, чому б не обрати пригодницьку книгу чи щось з жанру фентезі? Також, можу сказати, що мій читацький вибір і мої смаки змінюються разом зі мною, я дорослішаю, переживаю певні події та етапи свого життя, а разом з цим змінюються і мої вподобання. Іноді я можу перечитувати одну й ту ж книгу час від часу. Буває задумуюсь над тим, що я обираю книжки, герої яких певним чином нагадують мене ж саму, або я б хотіла бачити таку людину поряд з собою, в своєму житті.А взагалі я, мабуть як і більшість дівчат мого віку, люблю читати книги про кохання», – поділилася студентка ІІ курсу Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка Мінчук Аліна.

«Книга являє собою щось нове у твоєму житі, приносить багато знань та є гарним способом провести вільний час. Щоб вибрати гарну книжку потрібен час тому, що головне не обкладинка, а те що у середині, сам текст. Тому я обираю книжки про які неодноразово чув та про які я чітав відгуки .Так, є багато цікавих книжок, які мені хотілося б прочитати, але деякі з них дорого коштують і їх немає в електроному варіанті. Так, я читаю тільки тоді, коли у мене є вільний час. Бо саме зараз розпочався новий навчаний рік, тому треба навчатися, а ще я працюю, тому вільного часу на книжки майже немає. Мені самому подобається жанр фентезі, фантастика та пригодницькі книжки. Найбільше мені подобається цикл книг "Пісні льоду та Полум'я" Дж.Мартина», - розповів студент ІІІ курсу Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка Прокопенко Ярослав.

«Для мене книга це щось таке, що можна почитати, взяти в руки. Не користувався аудіокнигами майже ніколи. Якщо чесно, то частіше я дивлюсь фільми, ніж читаю книжки. Так, можу сказати, що книги певним чином вплинули все ж таки на мій світогляд, дечому навчили. Можливо, навіть і порівнював себе з кимсь із героїв. Відверто кажучи, почитати вдається рідко, тому що завжди знаходяться нагальні справи, які не можна перенести на потім», - говорить студент ІІ курсу Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка Лісовий Роман.

Хтось скаже, що книга – це стара палітурка і жовтуваті сторінки,а хтось може сказати, що чудово заміняє паперову книжку електронним варіантом, але все це не так і важливо. Не має значення читаємо ми електронні видання, друковані чи взагалі слухаємо аудіокниги - головне, щоб ми не забували про книжки і звертались,можливо, до них за порадою, адже потрібно вміти їх читати, подружитися з ними. І тоді ми станемо дійсно освіченою нацією на теренах Європи.

Книга здатна змінити життя людини, бо, по – перше, книга – це досвід минулих поколінь, без якого не змогло прожити людство, адже давніми знаннями з фізики хімії, астрології скористалися вчені ХІХ століття, зробивши масу відкриттів, що стали в пригоді нам і сьогодні. По – друге, книга збагачує наші почуття, виховує: читаючи твори, ми навчаємося на яскравих прикладах бути мужніми, самовідданими, знайомлячись із класикою світової літератури, хочемо стати справжніми людьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар